همیشه در کلاسهای آموزشی میگویم که شما در ایران نیاز چندانی به نشانهشناسی ندارید چون فرستنده پیام بی هیچ تلاش و زحمتی، همه آنچه را که قصد دارد بگوید صریح و البته به شکلی باسمه ای و زمخت، بی تعارف ...